Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Jessica - 10 januari 2010 15:22


Jesusfuckingchristi det är kallt som fan...fryser å mår piss, nu har jag ju blivit förkyld som fasen!...ska dopa mig med mängder av ipren å varmt te, sen en dusch...

I veckan var jag först med anna å gabbi på stan å fika efter det blev det middag på hellas med tjejerna och så gick jag på bio med johanna och therese, var jätte mysigt vi såg sherlock holmes, som var jätte bra. är väldigt trevligt att gå med dom två på bio!

Helgen blev lugn i soffan, med film å mat...inte för att det någonsin är något bra på tv, nej hyra en film är ju ända lösningen, sen var det ju som tur är stand up på comedy centra så man fick skratta en stund också!....vid 12 tiden var det bara att krypa ner under täcket å vila och värma sig.

I morgon börjar sista dagen på jobbet, ska upp kl 07 så man kan dusch innan man sticker och sen ska man svara i telefon hela dagen...vilket är skönt för då slipper jag ringa folk och kräva dom på pengar! 

Presentation


Jag och mina enormt stormiga tankar.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards