Alla inlägg under mars 2010

Av Jessica - 27 mars 2010 19:29


Usch nu är jag trött på att vara arbetslös och bara gå runt och inte ha något att göra, visst jag ä ute med gabbi om dagarna å går m.m men det räcker inte längre. jag vill gått till ett jobb och vet att i dag har jag saker att göra, så jävla trött på att vara arbetslös. det gör min rastlös och irriterad. Men va fan jag sitter ju och söker jobb hela tiden, men får inte ett skit. jag skickar ut min CV tom till folk som inte söker folk utan i hop om att dom kanske skulle beöhva.....bläääää


Nu vill jag flytta in i min lägenhet, jag skulle gärna vara där samtidigt som dom renoverar, bara jag fick bo där. Vill ha mitt eget hem, med mina saker där jag kan göra som jag vill.....och jag vill ha mera pengar, det lilla jag fick denna månad är fan snart slut, räkningar och att man måste köpa kläder när dom gamla går sönder!!!!!   BLÄÄÄÄÄ hatar mitt liv just nuuuuu, eller snarare gjort det dom senaste månaderna . Plus att jag känner mig ensam och skit, hatar mig själv!...

Vafan ska det vara så jävla svårt att hitta någon som skulle vilja ha än. en normal snäll kille....nää jag har känslan av att jag kommer bli en gammal jävla nucka som sitter med 12 katter i en lägenhet och röker som en skorsten. Det hjälper ju inte att man får höra av morsan att i min ålder är det normalt att man har allt det där, med killar och hem..alltså har jag misslyckats....

Av Jessica - 15 mars 2010 20:10

Haha sitter och tittar på Håkans Bar, haha han är ju söt på ett virrigt sätt asså, han är nog snäll och trevlig.Men han verkar lite eller ganska förvirrad och man undrar ju...hehe, ska bli kul och se hur det går!...Sen är det ju andra nördar med, undrar lite över dom asså...


Usch jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv just nu, vad ska jag bli eller göra. inget är som jag tänkt mig!!!....men nu har jag fått en lägenhet   me like...

Men måste nog snart komma framtill vad jag ska göra av mitt liv....helvete!!!

Presentation


Jag och mina enormt stormiga tankar.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards