Alla inlägg under februari 2010

Av Jessica - 27 februari 2010 22:09


I fredags när jag skulle upp på stan och fika med Gabbi, så var det ju väldigt halt ute. Och som vanligt går man där och små halkar. Men den dagen var en annorlunda dag, för när jag kommer till stora hotellet så halkar jag på en isfläck (och det är ju som vanligt pinsamt), men det är bara det att när jag halkar kommer det en så fin kille precis förbi mig, haha och han reagerar skit snabbt med att sträcka ut armarna och rädda mig från att falla handlöst ner på den blöta marken. Sen säger han "ojoj, gick det bra". då jag svarar "ää..äähhö..j..jaa det gick bra". killen "är du säker att det gick bra, ska jag släppa?" (han håller fortfarande i mig), varav jag svarar "äää..haha..j..ja tack hihi"....

Så jäkla pinsamt, bara inte för att jag ramla utan för att han räddade mig, även om det var enormt snällt...Men så här i efterhand skulle jag kanske flörtat lite med honom hihi....attans inte varje dag man råkar ut för en sådan riddare i dagens samhäll!!



Nu är jag bara förkyld, doppar mig med cola och alvedon...

Av Jessica - 21 februari 2010 02:24


I dag har jag läst färdigt nr 3 av mina böcker. Denna gång tog det mig faktiskt 2 dagar per bok, var ett tag sedan jag lästa så långsamt  hihi...

Men i den sista boken nu fanns det en lista på Irländska ord och vad dom betyde. Vilket fick mig att inse att jag skulle vilja lära mig irländska, men tror knappast att det går att lära sig på medborgarskolan. Irland är ju mitt dröm land, är ju så jäkla vackert där och människora så otroligt trevliga och vänliga. Så vem vet, kanske ska satsa på Irland tills hösten eller vintern. Jag är trött på sverige och alla besvikelser jag funnit här......


Insett att det måste vara något seriöst fel på mig eftersom ingen vill ha mig och när jag väl träffar någon ja då är han inte riktigt riktig.

Så fort jag träffar en kille jag gillar slutar det med att det skiter sig.

Säger som Elin varför få vi inga killar, vi som inte begär mer än någon att mysa med och tycka om. Nej men alla kräsna tjejer som begär mycket dom får mängder med killar....är ju så jävla trött på att vara singel så det är inte sant asså.

Av Jessica - 13 februari 2010 00:14


Usch jag har haft så många konstiga drömmar nu ett tag, dom började i tisdags! Dom handlar bara om kärlek, krig, en speciell person och sen vampyrer. Natten till onsdagen vakna jag av att jag gråt, vilket jag även gjort i drömmen.

Detta börjar bli en aning jobbigt, om inte jävligt irriterande också. Vill inte drömma om honom, om krig och kärlek....

Jag är trött på att känna mig deppig hela tiden....Fan!

Ibland önskar jag att jag var mer konstnärlig så man kunde få utlopp för sina känslor bättre genom en dikt eller en målning. I stället så gömmer jag mig i mina böcker, så jag kan vara nån annan en stund.....


Fast en sak vore ju kanske bra om jag slutade titta på vampyr serier och läsa om dom =) då kanske dom åtminstone skulle sluta hihi...däremot saknar jag mina drömmar jag hade om Alexander Skarsgård...dom var rätt nice asså!...Om jag tänker på honom innan jag somnar kanske han finns med där...hoppas det till mina drömmar för denna natt...................     

Presentation


Jag och mina enormt stormiga tankar.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards